luni, 25 ianuarie 2016

Triathlon Winter Challenge, primul si probabil singurul meu triatlon

Da. Mi-am propus sa particip la un triatlon. Si l-am ales pe cel de la Izvorani din cateva considerente practice. E aproape de casa, toate probele se desfasoara pe plat, este primul triatlon al anului.

O sa va intrebati de ce fac atata caz din asta. Din simplul motiv ca pentru a participa aici trebuie sa imi depasesc angoasele psihice referitoare la durere si dificultatile fizice pe care mi le dau articulatiile mele grav afectate de guta si de artrita reumatoida. Si bineinteles kilogramele in plus.

Am inceput antrenamentele pentru asta odata cu noul an. Am plecat de la 97 de kilograme si un procent de tesut adipos de 33%. Numai de mine depinde sa schimb lucrurile. Pe 20 Februarie vreau sa ma prezint la start cu 93 de kilograme si doar 25% adipos. Un plan ambitios. Sau cum a zis Gica Hagi: imposibil dar realizabil...

Datorita activitatilor curente nu-mi fac prea mari griji pentru cei 500 de metri pe care trebuie sa ii inot. Problema mea e ca pentru a ajunge in piscina trebuie sa reusesc sa alerg 5,5 km si sa pedalez alti 12. Pe drum forestier, un drum pe care anul trecut cand am mers la pozat evenimentul respectiv ma intrebam ce dracu' caut eu acolo, poate pe zapada sau gheata.

Cei apropiati mie stiu ce dureri imi provoaca acum si simplul mers pe teren accidentat, dupa o zi de stat in teren urmeaza 3-4 zile de stat la pat. Insa consider ca pentru creierul meu trebuie sa imi asum acest risc fizic.

Ne vedem la start si poate si la finish...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu