marți, 15 decembrie 2009

Ajutor


Am nevoie de ajutor pentru copii de la Centrul de Plasament de la Peris

Pentru ca vreau sa :
- ii duc in excursie la munte
- sa aiba posibilitatea de a invata engleza
- sa invete sa lucreze pe calculator
- sa gasesc joburi pentru cei mai mari dintre ei
- sa le dau posibilitatea sa iasa de acolo din cand in cand, sa vada locuri noi, sa invete, sa cunoasca...
- Sa duca o viata de copii normali

de ce am nevoie:
- microbuz 20 persoane de doua ori pe luna, cursa de o zi - cu acesta ii voi duce la munte unde le vom face jocuri cu baietii din echipa Outextrem, ii vom invata lucruri utile gen cercetasi...
- voluntari ca insotitor de grup REZOLVAT
- voluntari pentru a ii invata engleza, de doua ori pe saptamana cate 3 ore...
- voluntari pentru utilizare calculator, de doua ori pe saptamana cate 3 ore...
- pentru cei care au peste 18 ani (da sunt cativa care au depasit aceasta varsta) o posibilitate de a gasi un loc de munca pentru a se integra in societate....REZOLVAT
- fonduri necesare pentru a le suplimenta alimentatia, pentru rechizite, pentru hainute...
- fonduri necesare pentru premierea celor mai merituosi dintre ei

Si ar mai fi...dar deocamdata incerc sa lucrez la cadrul legal pentru a face asta...

9 comentarii:

  1. Buna ziua,

    Eu imi ofer sprijinul pentru aceasta campanie demarata de tine: ii pot invata sa lucreze pe calculator si pot oferi de asemenea asistenta ca si ghid turistic pentru excursiile la munte.

    RăspundețiȘtergere
  2. da-mi niste date de contact...daca postezi ca anonim...

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa ti le las pe mail-ul personal.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar trebui sa ii dam cu masinile de 4x4. Imi sugera cineva si imi pare o idee grozava. In rest de ce exact ai nevoie?

    RăspundețiȘtergere
  5. am mai facut asta cu a da copii cu masinile de teren. Crede-ma nu e o idee foarte buna daca sunt mici...
    De ce am nevoie? Carti, voluntari, jucarii etc

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai doar nu ii dam la extrem ... asa o plimbare prin padure, lejer etc. Tre mai multe detalii la ce ai nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  7. am facut un update la postare cu necesitatile...

    RăspundețiȘtergere