Lansam branduri de tara peste branduri de tara. Land of choice a fost anul trecut. De maine e altul.
Dar care e de fapt identitatea noastra. Si ce avem de promovat in Romania? Si daca promovam cui foloseste?
Nu ar fi mai logic sa incepem mai intai sa lucram la infrastructura si mai apoi sa ne apucam sa promovam tara? Ca cine vine acum in Romania a doua oara nu ii mai trebuie.
Si nu ar trebui sa ne curatam tara mai inainte de a chema turisti in ea? Cand primesti musafiri acasa mai intai strangi hainele aruncate si faci un pic de ordine. La nivel de tara nu e valabil?
Cica trebuie cheltuiti niste bani europeni pentru promovarea turistica. Cred ca asta este de fapt daunator pentru Romania decat benefic. Nu avem ce promova din pacate.
Nu ca nu am avea obiective turistice sau zone frumoase. Avem. Dar pana ajungem la ele ne piere cheful de turism. Si de multe ori ce gasim acolo e ceea ce au lasat altii in urma. Ma refer la gunoaie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu